TOMTE SÖKER SKÄGG - DEL 11

Nordpolen den 11 december

Efter det spännande besöket av den skidåkande Alfred Nobel, var Tomtefar fast besluten att på eget bevåg jaga rätt på Tomas Wassberg. Ju mer Tomten tänkte på det, desto större blev övertygelsen om att Wassberg hade det skägg han sökte.

Efter ett antal olika mejlkontakter, brevduvor, sms och torpeder i MC-kläder, kom så äntligen ett mejl från Tomas Wassberg.
Detta löd:
"Har den senaste tiden mottagit diverse lismande (men även stundtals hotfulla) krav från en man som utger sig för att vara någon typ av tomte. Ger mig fan på att det är den där Juha Mieto som ligger bakom. Frågan gäller huruvida jag kan lämna ifrån mig mitt skägg, eller inte. Svaret är lika enkelt som självklart: hur förväntar ni er att jag skall kunna fånga upp mitt snor om jag inte får behålla skägget?
Skall jag bli tvingad att köpa någon typ av näsduk, då? Nej. Skit ner dig. Jag vägrar, som vanligt."
image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0