TILLBAKA TILL HELTIDEN

Nu är jag tillbaka i cyberrymden efter ett antal dagars trevlig avkoppling med både sol, vind och regn.
Några iskalla öl på Kongens nytorv, SJ-mackor i Bistron, föräldrabesök i Skåne och så Saras släkt i Örebro där vi bl.a passade på att besöka det makalösa äventyrsbadet Gustavsvik. En helkul upplevelse för både Elsa och Ville som veckan innan med sina farföräldrar hade intensiva dagar med både Tosselilla Sommarland och Skånes Djurpark.

Dessutom - strax innan avfärd får jag reda på att jag bevärdigats med en heltidsanställning efter att ha tröskat på i halvtidsträsket i snart två år. HALLELUJA.
Heltiden...tillbaka till heltiden. Måste nypa mig i armen för att vara säker på att jag inte heter Michael J Fox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0