EN ROS FRÅN HILLTON

En av bloggvärldens underfundiga stilister återfinns i Borlänge - om jag inte är helt ute och cyklar.
Jag  tänker nu på en viss Hill, vd för Hills Hillton.

Som en liten julhälsning har han sänt mig följande smakfulla vers:

Det är en ros utsprungen

Den värker och står i

Den strålar upp från pungen

Fy fan å tvi, tvi, tvi


En blomma ej det är

Nej det är mycket värre ställt

Det är en ros av bält

Intellektuell bloggbuskis, det är min likör.
Tack, Hillton och god julpå dig!


Kommentarer
Postat av: Hillton

God jul på sig själv värderade Nonsensakut!

Och just nu, efter publiceringen av "ros av bält", är Nonsensakuten uppe på nivå All time high.

2008-12-17 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0