RIMBLOGGEN ETTÅRSJUBILERAR!

Den 13 juli 2007 startades Rimbloggen.
Mitt lilla hobbyprojket där jag nu skapat sammanlagt 83 textanalyser av landets kanske mest usla musik.
Eller åtminstone av pop-, dansbands-  och schlagertexter som inte riktigt håller måttet.

Rimbloggen har inte jätte-jättemånga läsare (såg i Orvesto att DN fortfarande är något större procentuellt sett) men alla de som hittat till Rimbloggen vill jag självklart tacka. Ni gör mig alla tillsammans väldigt glad.

Just nu kan man läsa en liten jubileumsanalys samt en drapa om Östen me restens omstörtande Ge mig en kaka till kaffet.

Välkommen in i ettårsjubilerande Rimbloggen!




Kommentarer
Postat av: Lilla Blå

Grattis! Skål o klirr i glasen. Du lär ha material så det räcker i många år till, befarar jag.

2008-07-12 @ 09:38:54
URL: http://www.lillabla.wordpress.com
Postat av: Mattias

Tack, LB.

Jo. Sannerligen, det poppar upp nya små sångtexter likt sommarkantareller med dålig smak..självklart sticker det i ögonen ty kantareller är ju egentligen så gott...

2008-07-14 @ 22:18:47
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0