I ATE HIS LIVER WITH A NICE SHANTI ROONEY

Vart tog egentligen Shanti Rooney vägen?, hörde jag mig själv undra häromdagen.

Visst är det märkligt hur denne mästerlige aktör från millennieskiftet gått så fullständigt upp i rök...
Ett tag var han ju med överallt; Tillsammans, Tusenbröder...t.o.m  Talismanen...plus ett antal andra produktioner som inte nödvändigtvis behöver börja på bokstaven T...


Shanti med dottern Ella

Nu ser jag honom aldrig vilket är väldigt synd.

Möjligen är det så att jag inte hänger med i obskyra teatersammanhang där han kanske just nu dominerar.
Vem vet - kanske håller Shanti just nu på med uppländska bergsteaterns trolluppsättninng av Fadren på tyska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0