BLOGGFYND

Satt ikväll och slentriansurfade (svenskarnas nya hobby, jämförbar med forna dagars skivspisande; 1958: "Vill du komma över till mig och spisa lite plattor? 2008: "Vill du komma hem till mig och slentriansurfa lite?") när jag plötsligt hamnar på denna underbara blogg.

En kille som uppenbart snöat in på det här med klosterliv och katolicism. Ändå inte mer än vanligt insöad utan lika hemma när det handlar om populärkultur och datorer, efter vad jag kan se.
Dock hyser bloggaren en sund förkärlek till exempelvis En förlorad värld med Jeremy Irons och en sådan person måste man ju bara gilla.

Kolla själv in denna kultiverade och välskrivna blogg, Perikores. Väl värd mödan som skapas av den tid det tar för bredbandet att surfa loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0