GLASET I KRUKAN!

Hasseåtage satte glaset i örat 1974.
Själv har jag denna kväll vid åtminstone tre tillfällen lyckats slå mitt formgivna ölglas från Kosta Boda rakt in i toppen av en lerkruka som står bredvid mig här på skrivbordet.

Möjligen är jag lite dragen.
Krukan innehåller en blomma och har en diameter på ca 20 centimeter.
Krukans översta kant sticker ut något och det är denna kant jag ständigt snuddar med mitt ölglas, då jag lyfter detsamma för en inspirationsrik klunk under det att jag skriver världsförbättrande blogginlägg som det du just läst.

Kommentarer
Postat av: Herr Hill

Lite spill får man räkna med vid intagande av hälsokosten öl.

2008-11-08 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0