GISSA BLOGGEN!

-Visa mig din kommentar och jag skall berätta vilken blogg du skriver, är som bekant ett etablerat uttryck inom den svenska bloggosfären. Det bloggas och kommenteras, kommenteras och bloggas, hela tiden, dygnet runt i detta högteknologiska IT-land vi plägar kalla Sverige.

Frågan är nu om du med hjälp av dessa sofistikerade bloggkommentarer kan gissa från vilken blogg de har plockats:

Försöker du få mig att insé att jag är emo eller vad ;P Jag tycker inte att jag är emo!

lyssnar på sånn musik, men inte bara! jag skär mig inte och jag går inte runt i svarta kläder, eller ... har svart ibland. Åh jag ska ju klippa mej, å du har ju me svart å ljusa slingor.

Men jag kan vara din lilla emokid ;D

Fast jag måste erkänna att jag tycker om killar som har sånn stil som xxxxx...

Tack för färgningen idag :)

av XXXX den 9 maj 2007 kl 20:29

Förlåt att jag inte hann ringa juw :(. Hoppas lunchen kompenserade lite ialf. Vi får ta och ses på riktigt snart. Längelänge. Hoppas du hinner till demon på imorrn så kan vi gå på den!

av XXXXXXX den 9 maj 2007 kl 22:04

Du är en ängel oxå, hade bara inga pengar på mobilen så jag kunde skicka det vidare!

av XXXXX den 10 maj 2007 kl 16:52

Jepp det kommer blir nice :)

Slagsmålsklubben äger!

av XXXXX den 10 maj 2007 kl 17:48

I vilken blogg hittar man dessa kommentarer, tro...

Pierre Schoris blogg?

Anna Skippers?

Brolle Jr:s?

Eller har det hämtats från någon annan kulturpersonlighets inflytelserika blogg?

Kommentarer
Postat av: Lilla Blå

Pierre Schori är min gissning, eller snarare min förhoppning.

2008-10-08 @ 13:27:40
URL: http://www.lillabla.wordpress.com
Postat av: Mattias

Jag hade önskat att så vore fallet, Lilla Blå.

Tyvärr tror jag snarare att de kommer från någon blond tjej i tonåren. Alla såna tjejer verkar blogga.

Tänk om bloggande fanns när jag var liten. Vad skulle min generation ha bloggat om? "Såg du Tommy Engstrand i Razzel i lördags? Han e ju ba bäst!" eller "Vilken e din favvo? Jenka eller Shake?"

2008-10-09 @ 19:52:35
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0