INLÄGG NR 700

Sedan starten på blogg.se är vi nu uppe i det sjuhundrade inlägget.
Vill man veta hur jag bloggade innan denna blogg sjösattes kan man gå in här.

Samtidigt rullar Rimbloggen in på inlägg 100. Jämna, fina siffror.

Man kanske skulle sluta?

Det är ju väldigt inne just nu, har jag läst.

Nja....
Vi kör en stund till, tycker jag. Som Kung Pyrrhus lär ha sagt: "En sådan blogg till och jag är förlorad."

Han sa även: "Kärringar över 40 e bara å bunte ihop och slå ihjäl. Det enda man kan ha dem till är att vända upp o ner på dem och använda dem som sparbössa!"

Eller, nej..det var kanske Lars Ekborg. Blandar alltid ihop dem.

Hur skall vi då fira detta det 700:e inlägget?

Självklart med en bild på den störste av dem alla:



(Nej...det är inte Muhammed Ali på bilden...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0