YOUTUBE REKOMMENDERAR...

Nonsensakuten har blivit medlem på YouTube, vad nu detta kan bero på men så är det.
Har inte tankat in nåt själv, vet ej hur man gör (kan knappt bre en macka) och har heller inget att spela upp till allmän beskådan.

Det som stör mig är istället de rekommenderade videos som YouTube anser skulle passa mig.
Jag fattar ingenting.
Just nu vill man att jag (speciellt jag) skall kolla på

Dr Alban-This time I'm free FREE UP MOTHERLAND WE GO FREE AFRICA FREE UP THE HUNGRY YOUTHS IN THE PLACE RWANDA !!! Peace everybody.

och...

Miami Sound Machine - Bad Boy
Miami Sound Machine Bad Boy (C) 1986 SONY BMG MUSIC ENTERTAINMENT

Ehhh....vänta nu. Dr. Alban och låten Bad Boy med Miami Sound Machine....?
Helt galet.
Det enda som saknas är väl detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0