DET HÄR TAR PRISET (Augustpriset?)

Vi närmar oss Valborg och mycket påpassligt har det utfärdats totalt eldningsförbud i stora delar av landet.
Något som inte minst upprör den här gamle skojaren:



I ett brev skriver han:

"Jag önskar härmed vanvördigt kverulera över de hutlösa grilljannar som på ett vederstyggligt tillvägagångssätt blamerar sig själva och fråntar mig rätten till att fira valborg på ett tämligen habilt men sannerligen också adekvat sätt.
Alla är ju medvetna om att min eld - av tradition - är den största i hela Europa!"

Kommentarer
Postat av: Poppa

Jaha...det var hans eld som var stor.

Nu förstår jag vad han pratade om.... ;-)



Förresten... Håård är informerad och han kommer att kräva del av gaget för manuset i filmen.

Lär ha sagt: - Jag har ju för fan byggt upp stan!

2009-04-29 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0