MOTION SKRIVEN PÅ EN BRASKLAPP

Nu har bollen satts i rullning.
För första gången motionerar jag och min sambo till bostadsrättsföreningens styrelses ordinarie årsmöte.
Hur många vuxenpoäng är inte det?

Ärendet gäller en torktumlare i tvättstugan och motionen är relativt vass - men sakligt - formulerad.
Känns också självklart att skicka in motionen just idag - den 1 april. 

En distanserande åtgärd som signalerar:
"vi gör inte sånt här i vanliga fall, detta kan tolkas som en ironisk klackspark..."

Kommentarer
Postat av: Vita

Jag tycker att det är lite gulligt när man gör saker som ger vuxenpoäng lite ironiskt sådär.

Jag gör det själv. "Utanför bostadsrättsföreningen/Hem o Skola/kontoret kan jag vara nog så wild and crazy"

2009-04-01 @ 11:43:09
URL: http://vitabrevis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0