BLOGGPAUS

Vi tänkte åka till Kristianstad och hälsa på mina föräldrar några dagar (det är ju sportlov) och därför kommer inte denna blogg att uppdateras på ett tag.
Nästa vecka räknar jag dock med att vara tillbaka i någon form (Vadå? Vad menar jag? I dålig form? Brödform?).

Tills dess kan du kika på något av allt det dravel jag tryckt ur mig tidigare i vinter:

Något för kalenderbitaren

En anekdot om givmildhet


Om SJ och F-kassan bytte arbetsuppgifter

Peta ner en pinne på bandet

-Jeg bröer!

Hits för småbarnsfamiljer


Världens bästa lyssnare


Arma kräk!

samt slutligen

Snacka om långfilm

Samtliga dessa kännetecknas av sin längd och sina många tecken.
Som Ledin skulle ha sagt: "inlägg att älska till".

Ha det förbaskat trevligt och tack för att ni tittar ner i denna populärkulturella avgrund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0