HELLRE SPARKAD I HÄCKEN

När jag skall få Ville att sova om kvällarna lägger jag mig nästan alltid på rygg utmed hans vänstra sida.
Den lille energiske killen har då för vana att efter ett tag sparka högt med fötterna i luften.
Han tycker detta är roligt. Spark, spark, spark.

Kan tyvärr inte dela hans entusiasm eftersom hälen på hans vänsterfot alltsomoftast brukar landa ungefär en centimeter från min högra testikel. Foten kommer svischande ifrån relativt hög höjd. Det gäller att ha snabba reflexer för att parera, om man säger...

Skall en gång för alla klargöra vissa grundläggande saker för min son.
Samt lägga mig intill honom - på mage - imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0