NYA BLOGGBEKANTSKAPER

Genom idogt kommenterande har den här killen slagit sig in i mitt medvetande.
Han kallar sig för Pjoltas och driver en smått absurd blogg med underrubriken Hjulet snurrar men hamstern är död.
Han är nog bosatt i Stockholm men besitter en vad skall vi säga; något mer universell humor, långt från Stureplans kyliga och lite råhjärtade skrattatmosfär.
Ta dig gärna en titt.
Älskar Pjoltas motto: Vält aldrig liten Tuva. Det kan vara Novotny.

Från andra sidan landet; i Göteborg, återfinner vi Bajsugglan.
Bloggen drivs av en tjej som själv säger sig vara en aning störd.
Jenny Andersson, heter hon.
Bajsugglan är uppfriskande raljant och stundtals ekivok i sin iver att underhålla.

Tredje bloggen jag vill tipsa om hittade jag häromdagen. Det är min f.d kollega Petra som bloggar från Gävle.
Om du bl.a gillar bilder på en halvnaken 36-åring så kan denna blogg snabbt stilla dina lustar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha fan jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller bli riktigt förbannad på dig. Snällt att du marknadsför min blogg men tror folk kommer bli grymt besvikna när de upptäcker att det du kallar halvnaket är min negerbolls och Ben o Jerrysfyllda rumpa som får lite sol på sig och inte några sexiga sängkammarbilder.

Men sex säljer ju så det kanske är bra reklam :o)

2009-07-07 @ 18:05:31
URL: http://petraedlander.blogg.se/
Postat av: Nonsensakuten

Du borde veta bra reklam, Petra.

30 sekunder. Lite klyschor, taffligt skådespeleri och så lite sång komponerad av Uffe L. Klart!

2009-07-07 @ 18:10:33
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/
Postat av: Petra

Då önskar jag lite bakgrundsmusik typ hissmusik och Rolf Larsgård som uppläsare. Borde bli bra reklam för min "porrblogg"

2009-07-07 @ 18:17:15
Postat av: Bajsugglan

Å, tackar tackar för reklamen!

Gillar din blogg också Nonsensakutis!

2009-08-07 @ 16:52:31
URL: http://bajsugglan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0