AVSKILDHET

Du har eventuellt missat det, det har inte stått så mycket om det i tidningarna men tydligen befinner sig Laila Bagge och Niclas Wahlgren på nån slags smekmånad.

I paradiset.
Se upp för ormen...

Nåväl. Läste följande i Aftonbladet och jag tycker det sammanfattar så mycket av media 2010:

"...i början av mars for det kända paret på smekmånad till paradisön Aruba för att njuta av varandras umgänge i fred. Nöjesbladet träffade de nygifta när de myste tillsammans i värmen och Laila Bagge log lyckligt.
-Jag har det jättebra, sa hon."

Vi tar det en gång till.

"för att njuta av varandras umgänge i fred"

Och sedan:

"Nöjesbladet träffade de nygifta när de myste tillsammans i värmen"...

-Niclas! Är det okej om jag tar med mig Nöjesbladet på vår resa?
-Ja, gör det. Vi vill ju njuta av vårt umgänge i fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0