EN SPENATEFFEKT

Idag har familjen tagit sig igenom en fruktansvärt urvattnad och illasmakande spenatsoppa efter ett recept från tidningen Buffé.
Undrar om man kan stämma dem.
Domstolen i Haag?

Äta måste man ju oavsett så när Ville sköt ifrån sig tallriken med en sur grimas, sa jag:
-Du vet väl om att Spiderman alltid äter spenat för att bli stor och stark (Karl-Alfred saknas det helt referenser till och Spindelmannen kallas numera enbart Spiderman...)

-Näää, sa Ville.
-Jo, sa jag.
-Det stämmer inte. Han äter ju kyckling och sånt också, sa Ville.

Kommentarer
Postat av: Hillton

Jag tror för min del att Karl-Alfred käkade anabola pastiller.

2010-08-31 @ 18:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0