DUETT MAN SKULLE VILJA HÖRA

Nere vid Zinkensdam, en juninatt
bara tuppen var mer vaken än jag
gick jag och undrade
och tog en tyst minut
åkte ut, ut och fiska
sällan visad ömhet brann som en glöd i mig
och ett barn i trasor skrek efter den där flickan
i en Cole Porter sång
hon gör mig galen, vill ha henne hos mig inatt
and she goes la la la la
och jag sa
ohh..la la jag vill ha dig
och jag sa
Hello, you fool, I love you men
det är tuffa tider för en drömmare
men ändå så pass nära att en tyst och stilla natt,
när man sitter under en sten vid sjö i en skog och alla vännerna gått hem
kommer alla känslorna på en och samma gång,
jag är äldre nu men jag är fortfarande ett barn
alltihop är ännu ett mysterium men det är spännande som fan
Gessles tur, Gessles tur, nu är det faktiskt Gessles tur...
vart har du tagit vägen nu?

Kommentarer
Postat av: Hillton

Genialt!

2010-12-21 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0