TOMTARNAS TELEGRAMBYRÅ del 23

Yukohama (TomTe)
Från Japan meddelas alarmerande nyheter gällande skådespelaren/sångerskan/goofen Regina Lund som just nu befinner sig på en tvåmånaders retreat i Yukohama.
Det handlar om artistens uppenbara sömnbrist.
-Jag har fått för mig att jag inte kan sova utan att ha tre speciella ting i min säng. Det ena är min peruanska åsnedocka av plysch som heter Sandor...det andra är min kopp med vigvatten från Borneo och det trejde är mitt digitala currykryss från Nintendo. Problemet är att enligt feng shui skall åsnedocka ligga 12 grader till väster om vigvattenkoppen och det digitala currykrysset  8 grader norr om vigvattenkoppen. Ibland vaknar jag dock kallsvettig efter att ha drömt om gröna geléklumpar som spelar poker med Denis Diderot och då ser jag till min fasa att alla sakerna flyttat på sig, de ligger inte på sina angivna platser.
Regina Lund tänker nu lösa problematiken genom att gå på tantriskt sushiterapi, alternativt ta en kosmisk sömntablett.
Stellan Guggenheim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0