SNART ETT ÅR UTAN JACKSON

På midsommarafton är det exakt ett år sedan Michael Jackson dog.
På något märkligt sätt har vi ju klarat oss rätt bra ändå.
Frukostar har käkats upp, räkningar har betalats, solen har gått både upp och ner.

Skall man lyfta fram något som har förändrats är det kanske att nöjesnyheterna inte längre har samma bisarra skimmer av absurdism.

För att hedra artisten Jackson plockar vi fram våra sånghäften, på sidan sjutton hittar vi melodin Billiga jeans.
Kläm i nu då!



Jag gick på stan för att köpa jeans ja du vet dom finns
på en väldigt massa kostsamma place
nu är jag
väldigt snål
in your face
men jag kände ett sug
efter jeans
i en shop
där på stan

när jag kommit ner på stan var jag väldigt glad
jag ville verkligen köpa ett par som är bra
från en desk
från en shop
där på stan

Och alla säger till mig, se upp med vad du gör
köp inte fel fabrikat
och mamma har sagt till mig, tänk på kvalitén
tänk på vad du gör, helst innan du dör

Billiga jeans som köps på HM
de skapar inte alls någon byxdröm
för billiga jeans har trasig söm

den byxan är skön
men billiga jeans har trasig söm....

Kommentarer
Postat av: Ewa i Hammar

nästa melodifestivalen....eller partivalen.de behöver muntras upp.

2010-06-26 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0