MIXAT NONSENS

Hela dagen har en och samma låt cirkulerat inne i huvudet. Lyssna till ditt hjärta av Maritza Horn. Hjälp! Håller mitt goda musiköra på att tackla av? Jag är kraftigt oroad över mitt omdöme, något som bara intensifierades av att jag hörde en låt på Radiosporten i eftermiddags. Det var låg volym men jag var bergsäker på introt. -Wow, de spelar INXS Suicide Blonde, tänkte jag och gick fram till radion för att höja ljudet. Det visade sig vara låten The King med The Playtones.

Från Amerika ryktas det om att den närsynte magikern Mr Magoo drabbats av EHEC. Hädanefter kommer han att kallas Mr Magoont.

Läste bara rubriken lite snabbt i dagens Expressen. Någon med efternamn Skarsgård "drack i smyg på toaletten". Full förståeligt. Om jag haft en förkärlek för att dricka direkt ur toastolen hade jag också gjort det i smyg...

Det går ju riktigt bra för Mjällby i årets allsvenska. Kruxet är bara att man ofta glömmer att vända tillbaka tidningen igen när man läst klart tabellen.

Börjar fundera på om Karlskrona verkligen är rätt stad för mig.
Har den senaste tiden upptäckt att det är förbannat svårt att gå i en uppförsbacke och samtidigt hålla inne magen...

Blev först väldigt glad över att få hela fem rätt på lördagens V75. Tills jag fick reda på att fem rätt inte innebar någon utdelning. "Pengarna går in i en jackpot till nästa helg".
Det är inte speldjävulen som drabbat mig - det är det djävla spelet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0