ALLA HAR RÄTT TILL ETT HÄFTIGT KÖK

Du har säkert uppmärksammat min medryckande serie av inlägg som skildrar hur våra vänner på vischan har det i köket.
Strax före jul såg det ju ut så här i Kuggeboda:
Nu har man fixat det där golvet och samtidigt - i rummet bredvid fått det så här Sköna Hem-fancy:
Min personliga favorit är sladdbilden här på slutet. Bra att ha en sladd beredd i midjehöjd. Hur många gånger har det inte hänt att man skalat lök och sedan plötsligt tappat balansen.
I Kuggeboda blir sånt här aldrig några problem, då man snabbt kan greppa tag i en sladd för att behålla lökhackarfokus.

Kommentarer
Postat av: Gott sa fisken

Å, jag ser en Mocca Master! bästa bryggaren!

2011-03-02 @ 00:26:02
URL: http://gottsafisken.wordpress.com/
Postat av: Nonsensakuten

Som jag skrev; Sköna Hem!

2011-03-02 @ 08:48:36
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/
Postat av: jessi

ja sladdar är bra, det märks ju att det är en elektriker som bor där :-)

2011-03-05 @ 16:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0