EN STILLA BRIS

På biblioteket hänger en stor plansch med reklam för BRIS.
Med hjälp av diverse kändisar ur kategorierna B och C vill den visa att alla kan ha haft en jobbig barndom.
Det handlar mest om mobbing och osäkerhet.
Längst ut på kanten ser man dock en bild på programledaren (eller kanske snarare fd programledaren) Henrik Johnson.
Hans problem?
"Jag hade svårt att koncentrera mig".
Jag kan väl säga så här att de gånger jag av misstag råkat zappa in till något av Henrik Johnsons program i tv har jag också haft väldigt svårt att koncentrera mig.
Muskelryckningar i pannan och fradga i mungipan kan vara ganska störande.

Kommentarer
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

När jag hörde bob hunds nya låt första gången förra veckan satt denne man i en jury som skulle bedöma om den skulle bli en hit. Han gillade låten men trodde inte på den som hit. Tror inte heller att det blir någon hit men ändå, man får säga att man tror det när de spelar så bra låtar.



Han hör väl till det här trendnissegänget med folk som börjar bli till åren men försöker vara ungdomar, typ Peter Jihde som kör t-shirt utanpå långärmat.



2011-11-22 @ 20:31:14
URL: http://sexnolltva.blogg.se/
Postat av: Nonsensakuten

Har aldrig varit nåt större fan av denna wannabe. Han har lett bl.a Diggiloo, A-Ekonomi och Sportnytt med precis samma tilltal. Nämligen "jag lutar mig fram och väser något som jag tror uppfattas som coolt rakt in i kameran".

2011-11-22 @ 20:38:16
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

...också har han legat med Alice Bah.

2011-11-22 @ 21:43:35
URL: http://sexnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0