ORDVITSENS HEMVIST

Jag föraktar nästan allt som har med underhållningsprogrammet Gäster med gester att göra. Det har jag alltid gjort; det gjorde jag redan på Lennart Swahns tid. Tycker programmet är det gapigaste och tramsigaste sättet att slå ihjäl tid på.
Anser det också galet att licenspengar skall användas till att finansiera åskådliggörandet av Jeja Sundström krypande på alla fyra på golvet. Sådant finns det väl speciella hemsidor för?
Trots allt detta är jag ändå lite avundsjuk på den person som fått till uppgift att skriva ner charaduppmaningarna.
Jag känner nämligen att jag skulle vara som klippt och skuren för jobbet.
"När folk trodde Jay Smith gått upp i rök återfanns han i Höganäs" skulle ju vara en sådan text.
Eller kanske: "Drönare spillde honung i söt drottnings b-kupa. Tvingas nu leva på bidrag" eller
"Kjerstin Dellert klär av sig näck och gratulerar kungen med sången Oh, Calcutta, ljuva Calcutta!"

Kommentarer
Postat av: godiva

Tack, nu är min morgon komplett, äntligen!

2011-09-21 @ 08:46:24
Postat av: godiva

...ja, jag hade velat skriva kuplett men bet mig i tungan!

2011-09-21 @ 08:47:13
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

Mitt liv har verkligen berikats sen jag upptäckte Nonsensakuten! Kommer alltid till undsättning när man behöver den!

2011-09-21 @ 09:32:59
URL: http://sexnolltva.blogg.se/
Postat av: Nonsensakuten

Det var rara ord för så taskiga vitsar. Jag har fler på lager, dock...men de tar vi en annan gång..

2011-09-21 @ 11:03:48
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0