SENSUELLA ISABELLA

Inspirerad av min bloggkollega Sex Noll Två lät jag en datoriserad utseendeslumpgeneratormojäng bedöma vilka eventuellt kända människor jag liknar rent utseendemässigt.
Är överraskad men inte helt missnöjd med resultatet, det kunde ha varit värre om man säger så.
Isabella Rosselini är ju en väldigt vacker kvinna, det har jag alltid tyckt.
Det är alltså henne jag är mest lik. Intill henne (med 82%s likhet) finner vi min jämngamla look-a-like Drew Barrymore. Tack för den.
Därpå kommer killen som ser ut som nånting från Marvel Comics; John Cena. Han är född 77 och enligt Wikipedia ägnar han dagarna åt skådespeleri, hiphop och fribrottning (!)
Sandra Bullock; en annan väldigt vacker kvinna (att jag skulle vara lik så många vackra kvinnor känns...omtumlande), vill man påstå ser ut som mig till 75%, lika mycket som skådisen Ben Affleck.

Testa själv på den här sidan; jag gjorde en sökning på Göteborgs starke man Göran Johansson också, mest för skojs skull.
Christina Aguilera och Göran Johansson matchar ju varandra perfekt.
Eller åtminstone till 82 %.
Bägge har ansikten, bland annat.

Kommentarer
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

Kul, men inte är det direkt ett vetenskapligt resultat det ger. Provade av någon anledning vänsterpartiets nye partiledare Jonas S och då fick jag George Bush som översta träff!

2012-02-25 @ 13:09:07
URL: http://sexnolltva.blogg.se/
Postat av: godiva

Skratt!

2012-03-01 @ 06:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0