MIXAT NONSENS

Vilken tur att Thomas Quick inte rev sönder exemplar av Kalle Anka & Co när han var liten. Då skulle ju folk tro att han var seriemördare.

Hur får man Arjen Robben att svimma? Man säger till honom: -Holl and an...

Thåström kan ju hålla på med sina jäkla vingar. Själv beväpnar jag mig med kaffe.
På tal om kaffe; den så kallat smarta mobiltelefonen vill ändra "snabbkaffe" till "SBAB kaffe".

Ranelid lovar nu att uttala en fatwa mot Sveriges Radio eftersom han inte fick bli Sommarpratare i år.

Äntligen! Reportern på Ekot som pratar som Direktör Knegoff i Solstollarna är tillbaka! Som jag längtat efter henne!

Julian utlämnas till Sverige. Häktningsdomaren kommer att inleda med att säga: -Vill du vara så vänlig att Ass-ange ditt namn?

Burmesisk blöjreklam på 90-talet: Om Aung San Suu inte är torr blir hon lätt lite ledsen och Kyinkig.

1992: musarm 1998: sms-tumme. 2012: twittersendrag.

Kolmården bör nog se över sin marknadsföring. Deras slogan "Vilda djur. På riktigt" känns inte ok längre.

Det mest uppseendeväckande med TV4:s Sommar med Ernst är att det varken har Gry Forsell eller David Hellenius som programledare!

Om England får sin egen maskeradliga skulle rubrikerna kunna bli komiska i svensk media. "Försökte råna bank - med David Miliband-mask."

Thorsten Flinck tar sig nu an den traditionella visan Whisky In The Jar med nyskriven, svensk text. Titeln blir Whisky i ett badkar.

Tror att Lövmarknaden hade känts lite mer rock'n'roll om den istället hade hetat Peace & Löv...

Jag och Det har fått jobb i en Shakespeareuppsättning. Jag spelar Hamlet men Det spelar ingen roll.

Kommentarer
Postat av: nipe

Peace&Löv - Hahahhahaha!

2012-06-19 @ 23:02:18
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0