MIXAT NONSENS

Gösta Ekman vill nu göra en dramadokumentärfilm om arbetet med tunnelbygget genom Hallandsåsen. Titeln blir Borrhål & Ärthjärnor...

1998 klev Lennart i ett par gigantiska manchesterbrallor som han ännu inte lyckats hitta ut ur. Nu blir han ett fall för TV3:s Byxfällan.

Lasse Stefanz släpper snart en skiva med Jägarhits: Bl.a "Så låt mitt sista ljuva rådjur", "Du försvann som en hind" och "Genom vatten och älg".

Om Yoko Ono vaknar bakfull blir hon jättesnabbt förvandlad till Yoko Treo.

"Svagt stöd för Annans fredsplan" läser jag. Nej men ok, då får de väl testna någon annans.

Trapphuset luktar möglig tvätt och kanelbulle. Inte ens Bengt Frithiofsson skulle kunna påstå att det "gifter sig fint"..

Om SVT inte lyckas få med Gunde Svan i nästa års Mästarnas mästare kommer Eva Hamilton säga: -Ja, titta inte på mig. Jag twar mina händer.

Såg på den där landskampen i veckan. Varför heter det Råsunda? Har de glömt att koka arenan?

Fattar förresten inte Fotbollsförbundets reklam med ordet Nationalsporten överallt i samband med match. Jag trodde röd bag-in-box på fredagskvällen var nationalsporten.

Du hörde väl om den nya rymdsåpan som planeras? Vad är oddsen för att årets Big Brother-deltagare om tio år får en enkelbiljett till Mars? Hoppas, hoppas.

Hackare tog sig in i Mitt Romneys privata e-postkonto genom att besvara frågor om hans favoritdjur, läser jag. Vilket djur var det? Mallgroda?

På tal om amerikanska politiker. Obama hyllar nu avlidne Ray Bradbury. Skulle vara kul att höra George W göra samma sak: Bush bara: -Ray who?? Did he write My Pet Goat??

Om Wimbledon avgjorts i Sherwoodskogen: "Och där...ett fint serve-ess från Sir Väs..."

Förresten; Björn Hellberg som vet allt om tennis, vet han möjligen också vilken damtennisspelare som stönar allra högst i samband med serve?

Om ABBA sålt sig till holländska ölmagnater: Honey, Amstel free....take a chance on me...

Till sist: En turk som kategoriskt ordbajsar pratar så kallad Istanbullshit.

Kommentarer
Postat av: godiva

Du är galen!

2012-06-08 @ 06:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0