EN BANANHIT

Om Sean Banan skall ha någon slags credd här i världen är det möjligen för att han lyckats göra låtskrivandet demokratiskt. 
 
Vem som helst kan skriva en hitlåt. Testa själv. 
Så här brukar jag fulrappa i köket så att min åttaåriga dotter kiknar av skratt.
 
Jag säger inte att det är bättre än Sean Banan.
Men jag säger heller inte att det är sämre. 
Redo?
Då kör vI:
 
 
HELA JÄVLA STADA
SKALL DANSA EN LAMBADA 
VI SLÅR PÅ EN PINJATA 
EN RIKTIG KARNEVALA 
FRAM MED LÖK 
FRAM MED SILL 
AJ NU SVIDER MIN PUPILL
BURKEN GÅR I KRASA 
ARG SOM HAN, MUFASA
TITTA DÄR 
SKALLEPER
ÄR HAN UNG?
NEJ, PENSIONÄR 
HAN GÅR MED SIN ROLLATOR 
LÅNGT NER TILL EN EKVATOR 
FÖR ATT KÖPA AFTONBLAD 
SE BANAN, NU BLEV JAG GLAD 
SKAKAR PÅ MIN RUMPA 
FRAM ,MED LITE SKUMPA
OJ, VAD SA DU, OLA?
SKALL VI VARA COOLA
INGET BUBBEL DET BLIR TRUBBEL 
SLUTAR NOG MED KISSEPROV! 
 
 
Bilden är från bloggen Makalösa memes...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0