ELSA KRYPER TILL LAPP-KOJS

När Elsa skulle krypa till kojs ikväll sa jag till henne:
-Och så vet du Elsa att imorgon är det lördag och då vill mamma och pappa sova ut...
-Jag vet....
-Så då får du och Ville leka så tyst så tyst inne på nåt av era rum eller om ni leker tillsammans men mamma och pappa vill sova, vet du...kommer du att komma ihåg det?
-Nej....men kanske om du skriver en liten lapp som jag ser när jag vaknar.

Jag tog därför fram Elsas kritor och ett papper. Skrev: Väck inte mamma och pappa. Vi vill sova ut, det är lördag. Puss, puss.
Sedan la jag pappret nedanför hennes säng, som hon bad mig.

Nu skall det bli väldigt, väldigt spännande att se vad som händer imorgon bitti.


E och V dansar till ABBA

Kommentarer
Postat av: saom

Gud så sött.

2009-03-20 @ 23:08:32
URL: http://saom.blogspot.com
Postat av: Tesstamente

Det är kanske så jag ska hantera Irish natt/morgon aktiviteter. Vi får se vilket resultat ni får imorgon.



Hade tänkt be Irish gästblogga framöver, ska kolla med honom om han kan komma ihåg nån St Paddys day anekdot. Man vill ju inte snuva nån;-)

2009-03-20 @ 23:12:58
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Nonsensakuten

Saom: Jo. Det känns fint. Vi får se hur fint det blir imorgon bitti. Oklart om jag kan blogga om resultatet under lördagen, kanske senare i helgen.



Tesstamente: Spännande. Det ser jag fram emot.

2009-03-20 @ 23:36:15
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0