MIXAT NONSENS

I bakgrunden hör jag Imperiet sjunga. "Jag lydde bara order och mitt land". Gissar att låten handlar om Bosse Ringholm.

Hanne Kjöller som flourtant: Tande Sköljer!

Om Stevie Wonder varit såld på antikviteter: Songs In The Peter Pluntky Of Life.

Janne Schaffer ska tolka Alphaville i nya låten Forever Tongue.

Honkönade hästar och kvinnliga nötkreatur i Tyskland kan gå samman i en ohelig allians. En så kallad sto-ko-alition.
 

Programmet om lantbrukare som vill vänstra: Bonde söker strul
 

Ofta när jag ska skriva som blir det söm. Antingen har jag laddat ner nån slags värmländsk version av twitter, el är mina fingrar för feta.

Man borde samla alla tweets och sms där man skrivit sv istället för av pga iphone och feta fingrar i nån slags konstinstallation!
 

Hann någon köra denna?: Populäraste snabblunchen på Bokmässan? Romansallad!
 

Bara jag som tycker att det där sega handklappandet i signaturen till Skavlan låter som en väldigt passiv fruktstund på dagiset Snöflingan?
 

Slöjmoln som tolkar dimma kan du just nu se i programmet Alla tiders mist.
 

The Eagles är aktuella med en ny singel där de sjunger: "Take it easy...take it easy...don't let the sound of Mix Megapol drive you crazy".
 

Deckare i dansmiljö. I början mördas någon i en tango, mördaren försöker därpå dra en vals och mot slutet - som så ofta - en oväntad twist
 

Om Svullo levt och gjort Winnerbäckcovers: "Min älskling har ett hjärta av skit", "Sönderknarkad", "Uppkast i ett brev", "Fiolen i ögonen".
 

Sir Elton John efter viktuppgången: Goodbye, Normal Jeans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0