AMNESTY STOPPAR LINS-SKAV

Efter att jag av landstinget tilldelades mina nya, luftgenomsläppande linser i tisdags, har jag dragits med en retsam klåda i vänster öga.

Troligen gör de nya linsernas konstitution att jag inte lyckas sätta i dem korrekt i detta öga, varvid linsskav uppstår.

Jag har nu med hjälp av marathonläsning på Amnesty Internationals hemsida lyckats att bota denna åkomma.
Berättelser om tusen och åter tusen internationella dissidenters sorgliga levnadsöden har fått mina ögon att fuktas så till den milda grad att ögonskavet upphört.

Tack, Amnesty.

(Jag skriver detta hyllande inlägg till er organisation istället för att höja min månatliga bidragspeng som era telefonörer brukar uppmana mig till meddelst trugande och tjat.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0