RAKADE APOR

En ny upplevelse. Sitter och rakar mig samtidigt som jag bloggar. Skall bli kul att se resultatet.
Vad är väl ett fylleinlägg mot ett rakningsinlägg?

Bröderna Schulman fick ju sluta blogga på VF.se efter att lillebror Calle (som inte behöver raka sig nämnvärt efter vad jag kan se) varit lite dum mot TV4-reportern Cicci Renström Suurna och därmed bokstavligen skitit i det blå skåpet.
image264
Numera återfinns de bekanta bröderna på humorsajten 1000apor.se.
En sida som hade premiär igår och som jag ännu inte haft möjligheten att till fullo kolla in.
Fast något tror man sig ändå veta om innehållet. Lite snusk, lite skämt om äldre människor och lantisar, några sparkar mot intellektuella och så en rejäl dos Stureplan. För det är ju kring Stureplan som allting händer, eller hur?

Som Lennon en gång sa; Stureplan är det som händer, medan du gör upp andra planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0