HA, JAG VANN!

När Ville skulle somna ikväll blev vi lite osams.
Ville hävdade nämligen att man kan ligga och sjunga "Små grodorna" och samtidigt somna.
Jag hävdade att det var omöjligt.
Jag sade:
-Det har väl aldrig hänt att någon sjungit "oh ack ack ack aaa" och sedan somnat direkt i meningen...
-Jooo! svarade Ville.

Nu har jag googlat på det och det visar sig att jag hade rätt.
Ett flertal svenskar har mitt i sitt "oh ack ack ack ack aaaa" ramlat omkull, spillt ner sig med vin, kräkts eller fått hjärtattack men det finns inga dokumenterade belägg för att någon skulle ha somnat mitt i sjungandet.
Jag visste väl det!

Kommentarer
Postat av: PaljettenQ

Underbart med nätet, ett orakel att räkna med :)

2009-12-28 @ 22:43:37
URL: http://paljettenq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0