MEDELSTORT INFLYTANDE I BLOGGOSFÄREN

Jag har testat vilken typ av inflytande mina båda bloggar har i den svenska bloggosfären och det var en ganska nedslående läsning.

Visserligen röner min sidoblogg Rimbloggen ett relativt stort inflytande (bara 14 procent av landets bloggar har högre).
Något parodiskt att tala om "inflytande" dock när det enbart handlar om uselt rimmade låttexter; hjärta, smärta och smör.

Den här bloggen däremot ligger som en orkeslös tonåring på medel (37 procent av landets bloggar har större inflytande) vilket egentligen är ganska självklart då namnet ju är Nonsensakuten.

Man ropar inte direkt efter inflytande med ett sånt namn..

Kommentarer
Postat av: Strössel

Äsch, det där är ju bra ranking ju! 100 % av alla bloggar hade mer inflytande än Strössel's Anteckningar. Det kallar jag bottennotering. Så gaska upp dig.

2009-12-22 @ 13:46:48
URL: http://bahasas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0