DÄRFÖR VÄLJER JAG NONSENSAKUTEN

-ANNONS-

"I mitt arbete är det viktigt att kunna koppla av från alla plikter, all press och stress. För att alls kunna få ihop livspusslet läser jag sedan några veckor tillbaka bloggen Nonsensakuten på internet.
Den ger mig kraft att orka med vardagen, nya insikter om livet och stundtals några uppfriskande och avstressande skratt.

Det har numera blivit en daglig rutin att läsa Nonsensakuten, på senare tid klickar jag in på denna blogg flera gånger under en och samma dag. Visst kan det vara svårt att samtidigt läsa alla protokoll från statliga bolag, propositioner och föredragningslistor som mitt departement dagligen rör sig med men jag tycker att det i slutändan är värt det.
Nonsensakuten har ju gjort mig till en bättre människa".




Maud Olofsson
Näringsminister

-ANNONS-

Kommentarer
Postat av: Strössel

Är det en merit? Eller ska vi se det på ett annat sätt?

2009-11-18 @ 23:53:30
URL: http://www.bahasas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0