ORUP BLICKAR BAKÅT

2011 blir det inte bara en rafflande sommarturné för Tomas Orup Eriksson, 52.
I dagarna kommer också den retrospektiva samlingsplattan Asfalt jag nött, där han spelat in 14 av sina största hitlåtar med helt nya texter.
De nyskrivna texterna handlar bl.a om Orups...
...barndom:
-Är det lego? Det är lego! Woh-Woh! Är du redo för en legotuggning? Bit ihop, bit ihop!
...skolgång:
-Men jag får bara...däng av dig. Å mer lär det bli...vilken strulklass man har hamnat i, för ända sen den dag jag kom...så får jag bara...däng av dig!
...värnplikt:
-Men du tar inte min persedel...ty den är min bäste vän..om du inte putsar marschkängan, ja, då kan du hälsa hem...
...tid som ungdomsspelare i hockey:
-Jag blir hellre jagad mot sargen...
...tonårstid:
-Å alla omkring...dom märker ingenting...jag är full!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0