JAG TIPPAR FOTBOLLS-EM

Jag är långt ifrån någon expert, jag vet i princip bara att bollen är rund och att Holland spelar i orange kläder.
Där nånstans slutar mina kunskaper om europeisk fotboll.

Dock, eftersom jag är lika orakad och fet runt ansiktet som Aftonbladets expert Robert Laul tänkte jag att jag ändå ville försöka lista ut vilket lag som vinner EM.

Därför har jag idag skrivit ner namnet på denna nation på en post-it-lapp som jag kommer att visa upp när EM är slut. Jag har tagit två bilder nu, här är den första. Efter EM får vi se om jag skrev rätt nation på lappen.


Kommentarer
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

Vad bra att du lägger upp ett bildbevis, det där kan du omöjligen fuska med senare!



Står det kanske Spanien på lappen? Är inte sådär jätteintresserad egentligen men det är väl förhandsfavoriterna? #halvdankollhärdu

2012-06-08 @ 21:37:07
URL: http://sexnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0