TVÅ FRISYRTEKNISKA LÄGEN

Nu är mitt hår så långt och oregerligt att jag i princip bara kan kamma fram två olika slags frisyrer.
Eller frisyrer, förresten, det är väl mer att betrakta som tillstånd. Lägen. Omständigheter. 
 
Den ena ser vi här, vi kan kalla den för På jakt efter medlemskap i The Verve 1996
 
 
Den andra - om möjligt ännu jävligare - är en sak vi kan kalla 1890-talscasting till Dorian Grays fucking porträtt.
 
 
Min vanliga frisyr (kamma allt håret bakåt för att sedan med fingrarna dra fram nån slags lugg) är fullständigt omöjlig att få till med denna längd på håret. 
 
Jaja..världsliga problem. Det finns barn som aldrig fått se Digiloo med Lasse Holm

Kommentarer
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

HAHA, kör modspottan! Mitt hår är ungefär likadant, den där nedre varianten brukar jag också få till, håret vågar sig i luggen, omöjligt att göra något vettigt av det.

2013-03-02 @ 21:18:10
URL: http://sexnolltva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0