TOLV TRAMSIGA INLÄGG FRÅN 2012

Som vanligt i mellandagarna har det blivit dags att ta en tillbakablick på det tramsigaste som skrivits i Nonsensakuten 2012. 
I vissa fall kanske också det mest substansiella, döm själv.
Här är i alla fall tolv av mina egna favoritinlägg, ett för varje månad i år: 
 
Januari: Pernillas tjocka dansare 
 
Februari: Då M stod för musik
 
Mars: 97 97 vart har du tagit vägen nu?
 
April: Majblommeångest (det inlägg jag personligen är mest nöjd med av dem jag skrivit)
 
Maj: Alla dessa bågar 
 
Juni: Ett råd från Doktor Ozzy 
 
Juli: När sommaren är som bäst 
 
Augusti: Kungen kollar handboll 
 
September: FilmNet återuppstår 
 
Oktober: Lika som Berté 
 
November: Bowling - namnet är halva grejen 
 
December: Jag avslöjar Hermans faktafel  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0