TOMTE SÖKER SKÄGG - DEL 16

Nordpolen den 16 december

Jag hade bett att få ställa upp med en visa om en tupp, istället sparka han mig utför dörren, jag fatta det inte förrän jag landade här på en trottoar, med en lukt av pissoar...rajdidajdidajdidaj...
Denna gamle skojare han är, en envis Tomtefar sådär, sur och gnällig, lite gniden
kanske skägget växer ut med tiden.
Efter att jag skådat hans annons i ett av våra blad, jag snabbt honom sökt opp men han blev inte glad
som en spole, som ett skott, jag blev slungad ut för gott och nu jag sjunger sårad serenad birajdi bajdiradirajdi radirajdi...
Han börja gorma om mitt skägg, kalla mig ett jävla drägg, börja prata skit om min stank som han likna gammal septiktank han sade att jag var passé, att det ej var nån idé, blev förbannad på den fan, nåt jag får sona hela dan...rajdidajdidajdidaj...
image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0