SLUTA BLOGGA - UT Å JOGGA

Tja, med denna mentalt glaciala lilla ramsa vill jag få mig själv att komma loss. Loss från cyberspace, loss från tangentbordet och bort från den imateriella världen.

Men - detta är inte lätt. Det är ju så lustfyllt att skriva och läsa, dega och slappa.

Jag borde:

1.  Söka fler jobb
2. Ta tag i betygshelvetet på riktigt
3. Städa toaletten (detta är huvudsakligen Saras förslag). Hon ringer mig från jobbet med små pigga städtips.  Igår köket. Idag toan.
4. Lägga mig i tid och sova ut. Ha ha! Kul.

Har alldeles sådär by the way uppdaterat Rimbloggen. Varför nu det när toan måste städas?
Ja. För att det är ganska kul. Skit är skit, om än i porslinsglänsande små byttor.
Huruvida Hanna Hedlunds lilla schlagerbidrag anno 2000 är en WC-anka, en bajskorv eller något mittemellan återstå för dig att lista ut. Analysen hittas hur som helst här.



Nä. Nu tar jag fram lite WC-rent och en skurhink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0