VETERINÄREN VÄLJER!

Dags att kolla samtidstempen och vem är bättre lämpad att besvara vår enkät än Samuel Jetson, veterinär?


Att vakna harmynt eller att somna med fläskläpp?
-Då vill jag nog helst somna med fläskläpp...

Collegetröja eller collien Lassie?
-Jag som trodde tröjan var gjord av colliepäls...

Henrik S Järrel eller diskbråck?
-Är det inte Clabbe som har diskbråck?

Ulan Bator eller Kitty Jutbring?
-Vem?

Gudrun Schyman eller Cruella de Vil?
-Är det inte samma person?

Kakaosmör eller tweed?
-Jag brukar klä mig i tweed ibland. När jag inte jobbar.

Hotel Absalon i Köpenhamn eller Red Light district i Amsterdam?
-Återigen...vad är skillnaden?

Okej...sista frågan...uppstoppad bäver eller uppstoppad BH?
-En bäver vill jag inte stoppa upp. Inte nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0