ARON FLAM

En av Sveriges roligaste komiker just nu är Aron Flam.
En cynisk, bitter, intelligent och intellektuell humor, helt i paritet med andra, världskända komiker med judiska rötter såsom Jerry Seinfeld och Woody Allen.
Jag bara älskar det.

Några citat:

"Borta bra men hemma bäst, sa Josef Fritzl och bevisade det."

"Man får inte skämta om förintelsen men Dr Mengele...där kan vi snacka om en läkare utan gränser"

"För några år sedan läste jag i mitt horoskop att om du får en känsla; släpp den inte, håll fast i den. Och sedan dess har jag ångest."


Lyssna till fler underbara oneliners levererade med allvarsam saklighet och återhållen vrede genom att klicka här.
Underbart att den sofistikerade humorn trots allt har en framtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0