VEM VILL DU PUSSA I PÅSK?


Anders Pihlblad, 41, journalist, Stockholm:
-Jag vet inte...kanske hinner jag ta en sväng förbi Rosenbad och se om jag hittar någon statssekreterare...


Rickard Wolff, 51, estradör och skådespelare, Stockholm:
-Jag hade gärna pussat på den franska estradsångerskan Barbara men hon råkar dessvärre vara död...


Mona Sahlin, 53, partiledare och skattebetalare, jävligt mycket Stockholm:
-Ja du...ge mig ett namn...man, kvinna, blommande träd...det spelar ingen roll, bara själva pussen kan boosta mitt förtroende bland väljarna...


Jimmie Åkesson, 30, partiledare och ledare av allsång, Sölvesborg:
-Ehh....bandar du det här? Fram med väskan...


Wanja-Lunby Wedin, 57, fortfarande LO-bas (till skillnad från Stig Malm som var LO-baryton), grundlurad, Stockholm:
-Jag skulle ta alla mina medlemmar eftersom jag vet att en del kanske tvivlar i dessa dagar och så skulle jag släta över dem grundligt om jag bara kunde och så skulle jag säga förlåt och så...


Mikael Persbrandt, 46, skådespelare och åldrad bad boy, Stockholm:
-Vad är det här för larv?? Far du åt helvete, säger jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0