VIOLINISTEN VÄLJER




Detta är Ronny Radiusenius, violinist hos Radiosymfonikerna.
Han är den olycksalige stackare som tvingas besvara vår enkät denna gång.
Vi börjar väl direkt:

Viggo Cavling eller utkavlad mördeg?
-Är det inte sånt han har i håret, Viggo...mördeg?

Stefan Holm eller
saltgurka?
-Saltgurka har aldrig fått mig att hoppa särskilt högt så jag tvingas välja Stefan

Kärnkraft  eller käftsmäll?
-Som du ser i nacken gillar  jag naturgas...

Taskig Mede eller taxameter?
-Om du syftar på hon den där Petra har hon väl tourettes och en sån vill man ju inte ha i taxin. Kan ju säga vad som helst.

På Spåret eller polisspåret?
-Vart är vi på väg? På tio poäng; vi lämnar mörkklädd man med uppstickande walkie-talkie i byxlinningen för att resa mot preskription 2011.

Marabou eller Markoolio?
-Tror att Markoolio har mest emulgeringsmedel...han kan även innehålla spår av ägg, mandel eller nötter.

Synonym eller utbytesord?
-Tja...ta nåt likvärdigt...

Konstantin eller Opel?
-Jag kör SAAB men funderar på att göra som GM, sälja skiten...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0