VÄRSTA LANTISEN

Har just nu en liten projektanställning som binder upp mina dagar och jag börjar så smått känna mina nya kollegor.
En av dem är en helt klart osannolik man som blott är 28 år gammal men som begåvats med det något otidsenliga namnet Claes-Göran.

Han har getskägg och brun manchesterjacka samt en liten miltärgrön, rektangulär  hatt som skulle kunna vara hämtad ur M.A.S.H.
Idag utspann sig detta samtal:

-Kommer du ihåg för några år sedan när TV4 körde med det där Sveriges värsta-konceptet, frågade Claes-Göran.
-Mmm...visst, sa jag...Sveriges värsta bilförare och sådär...
-De hade ett tält när de arrangerade Stadskampen för några år sedan på torget och jag gick in där.
-Jaha..
-Tänkte att jag skulle söka till något...jag nappade på Sveriges värsta lantis, jag skulle fan bli Sveriges värsta lantis, tänkte jag...
-Hur gick det då?
-Det gick bra. Jag kom med. Men sen föll jag på första utgallringen...
-Hur då?
-Äh, de frågade vad sushi var och det visste jag ju...
-Vad synd...
-Fast sen ringde de tillbaka och ville att min flickvän skulle vara med istället.
-Jaha...vad sa hon om det då?
Paus
-Ja, vad fan tror du?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Taskigt.

2009-09-14 @ 20:34:43
URL: http://osloskanskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0