BLEKINGES BÄSTA TWITTRARE

Efter lite mer än ett år på Twitter har mitt konto @Nonsensakuten nu hamnat i ett riktigt gott sällskap. 
P4 Blekinge har valt ut mig som finalist i den stora tävlingen Blekinges bästa twittrare 2012
Tillsammans med fem andra lokala twittrare slåss jag nu om titeln, era röster och i förlängningen en guldmålad  fågel med hatt, stående på en liten sten. 
 
Foto: Sveriges Radio Blekinge
 

Så här lät det när jag besökte studion för att prata lite om varför jag egentligen twittrar. Inslaget börjat ca 13 minuter in i klippet. 
 
Röstningen om vem lyssnarna anser vara bäst på Twitter i Blekinge pågår fram till onsdagen den 21 november klockan 15. 

Rösta gör du på denna adress
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingemar Lönnbom

Grattis till denna välförtjänta uppmärksamhet!

2012-11-19 @ 08:21:00
URL: http://www.lonnbom.se
Postat av: Mattias

Tack! Förutsätter att du röstat från minst tre olika IP-adresser, Ingemar...

2012-11-19 @ 18:16:37
URL: http://nonsensakuten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0