PRYTZ BERÄTTAR ALLT

Den här puffen gör att man mer än gärna vill klicka sig fram till den exklusiva artikeln. 
Gamle fotbollslegenden Robert Prytz berättar allt. 
Han sparar inte på några detaljer. 
Han berättar verkligen allt
 
 
Visst låter det spännande? 
Kan se texten framför mig: 
 
"Jo...först vaknar jag. Sen stiger jag upp. Borstar mina tänder. Fiser lite. Tvättar mig i ansiktet. Kissar. Eller vänta, jag kissar först. Sen tvättar jag mig i ansiktet. Sedan torkar jag mig. Sedan bostar jag tänderna. Som ni ser så kammar jag mig inte. Sedan fiser jag igen. Sedan tar jag på mig min onepiece. Sen är det frukost. 
Då brukar jag koka ett ägg. Jag dricker en kopp kaffe. Har jag tur så blir det kaviar i ägget. Jag menar skägget."
 
Och så vidare, och så vidare. 

Kommentarer
Postat av: Strössel

Hmmm...nu fuskar du: Det här inlägget är ju bara en massa ihopklippta Facebook-statusar..... :)

2013-07-28 @ 01:04:05
URL: http://bahasas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0