FLAXA MILDVÄDER

Nja...det milda vädret har verkligen flaxat iväg. Måste bero på att den glasblåsare vi bor granne med inte har några barn.

Jag. Hatar. Kylan.

Efter att jag köpt kläder till barnen inne på Polarn O Pyret (Är det Reinfeldt och hon, Schenström, förresten??) lyckades expediten prångla på mig ett par långkalsonger. I marrimekko-mönster.

Hon hävdade att många män kan klä sig i detta. Och jag gick på den lätta.

Sara, när jag kommer hem med dessa långkalsonger:
-Är du dum i huvudet. Du skämtar, va? POP säljer ju bara barnkläder och kläder till gravida kvinnor, typ...du tar inte på dig dessa röda och vita kalsonger med orangefärgade muddar! Du hör vad jag säger!

-Eh..hon sa att även män kan ha detta för att sticka ut, liksom

-Ja. Vad fan skall hon säga? Hon står ju där för att sälja, fattar du väl?? Sedan tackade Sara för kalsongerna. Kanske har hon dem på sig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du skulle stått på dig.
Skulle älskat att se dig i dem!

2007-11-14 @ 08:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0