EN ANDRA CHANS

Carola och Andreas Johnson (de av media utsedda favoriterna) gick inte direkt till Globen.
Carola är besviken och Expressen skriver om "fiasko-ilskan".

image207

Men Carola får nu en andra chans att visa vem som bestämmer, att visa vart skåpet skall stå, att fukta pekfingret och peka ut riktningen. Eller som det står i skriften:

"Men jag har fått ett starkare vittnesbörd än det Johannes gav. Ty de verk som Herren gett mig i uppdrag att fullborda, just de som jag utför, vittnar om att fadern har sänt mig"
                                                                                                 Johannesevangeliet kap. 5, vers 36

Finns det ett bättre sätt att beskriva Carolas kommande insats i Andra Chansen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0